Hozzávalók (2 személyre):Tokaji saláta

1 kis cukkini, 1 kis padlizsán, 3 szál újhagyma, 3 szál spárga, 2 ek tokaji bodzás borecet, só, bors, 2 ek olívaolaj, a tetejére feta (jellegű) sajt

 

Az újhagymát felkarikázzuk, és egy mély serpenyőben fonnyasztani kezdjük az olívaolajon. Időnként megkeverjük, és közben csíkokra vágjuk a cukkinit és a padlizsánt. A hagymához keverjük. Sózzuk, és tekerhetünk rá egy kis borsot.
Pároljuk, de csak pár percig, mert úgy jó, ha a zöldségek egészen kicsit roppanósak maradnak. Közben felkarikázzuk a spárgát, és azt is beletesszük.  Hozzáadjuk az ecetet, átforgatjuk, és kész. Tálalhatunk.
Melegen tányérokra adagoljuk (2 személynek bőven, 4 részére előételként elég), megszórjuk feta (jellegű) sajttal, és bazsalikomlevéllel díszítjük.

Fogyókúrába klasszul illeszthető, például vacsorára.

 

Köszönjük a receptet Praktikák sok gyerekhez:

http://praktikaksokgyerekhez.blogspot.com/2011/05/tokaji-salata.html

Kérjük értékelje a receptet!